8.4.11

LoTengo!


Iskreno, nisam se nadala da će fotkanje u 2 ujutru ispasti kako treba, posle "par češica" Lo Tengo-a, u meni najdražem Kontra baru... ;)! Ipak, sve je prošlo kako treba! Uz malo dorade, slike nisu ispale tako loše ;)!
Inače, ovo su farmerke mog dečka ...ja sam ih skratila, malo prepravila i sad su kao nove ;)!
*Marija*

Sincerely, I didn't hope that the shooting turns out well at 2 a.m., after "a few drinks" Lo Tengo, in my favorite Kontra bar... ;)! However, everything went as expected! With some modifications, pictures did not turn out so bad ;)!
Otherwise, these are my boyfriend jeans ... I shortened them, little remodel and they now look like new :)!
*Marija*





Shirt: Terranova; Blazer: Bershka;



Heels: Bershka; Bag: no name;
Watch: my new DKNY ;)

Jeans: My boyfriend's
Photographer: <3 <3 <3


43 comments:

  1. Awww, romanticno :) Cesto se zezam sa blogerkama kad obuku nesto od njihovog BF-a, da ja od mog ne bih mogla nista da nosim, samo da plivam u tome x))

    Veliki pozz :*

    ReplyDelete
  2. divna kosa:) predivne sličiceee:*

    ReplyDelete
  3. Torba je divna.
    A i sve u kompletu mi je simpaticno. :)

    ReplyDelete
  4. Super su ti "nocne" slicice :) farke su ispale super :)

    ReplyDelete
  5. Bejzer je superiška, baš dobar stajling...preslatka!

    ReplyDelete
  6. Jaoooo divno! :D
    TO je onaj tvoj lepi, divni blejzer u koji sam se zaljubila jos na lookbooku xD (tj. letos u Bershki) xD
    Carapice ti super stoje i nekako je hrabro, svaka cast :)))
    Outfit divan! <3

    ReplyDelete
  7. super je sako, ja imam slican iz zare! i torba je odlicna! :)

    ReplyDelete
  8. Jako lep outfit... odusevila si me :)
    beauty-jelena.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Prekrasno mi je sve, jako lijepo!
    Lijep pozdrav i ugodan vikend.

    ReplyDelete
  10. super ti je ovaj jeans. i cura si koja ima sve savršene torbe ;)

    ReplyDelete
  11. Prelijep outfit :) Bravo za kombinaciju i naravno za fotografa :))

    ReplyDelete
  12. The nude blazer and the jewellery are great :)
    xoxo F
    http://itsnotjustabag.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Maki, kombinacija je prelijepa! Sat mi se bas dopada!

    ReplyDelete
  14. Prekrasan mi je sako, jako zelim jedan takav. I lijepo se slaze sa torbom, divno! :))

    ReplyDelete
  15. aaaaaaw preeeeeeeeeeeedivna kombinacija!

    ReplyDelete
  16. Bas mi je ovo super! Odlicna kombinacija i super fotke..

    ReplyDelete
  17. Thanks for the comment dear, so following now. I absolutely adore the look, really personal, and suits you perfectly!

    http://flavorforyoureyes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. * Hvala vam ljudi puuuno, divni ste ;)!!!

    * Thanks you a lot ;)!!!

    ReplyDelete
  19. love those shorts and the bag marija!!

    ReplyDelete
  20. aaaa oan prelepa kombinacija sa FW/a! sve sve lajkam, ali najvise sorc i carapice!:)))
    ljubim!!!

    ReplyDelete
  21. novi-stari farmosi- shorc su odlicni! super look! sako je divan!

    ReplyDelete
  22. prva slika je WOOOOOOOOW! nisam neki ljubitelj dokolenica ali ti ih odlično nosiš!

    ReplyDelete
  23. charapice su preslatke a tek torba... ma sve mi svidja :)

    ReplyDelete
  24. Koliko je divan sat, presavrsen! Sortc sam ti vec nahvalila, super ideja, a carapice su sjajne! Mnogo mi se svidja kombinacija, a i fotke! Torba je bozanstvena, kao i ti!:))

    ReplyDelete
  25. Odlicna kombinacija, jako mi se svidja :)

    xoxo
    Manja

    http://pinkpoisson.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. lovely location .

    i like your outfit.....but i would rather prefr flat shoes .

    come for a visit, and if you like it sign as follower ...I'll do back

    ciao ave

    ReplyDelete
  27. Love the entire ouftit!!!Casual but very chic!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  29. i love your blog, so if you want we can be followers

    ReplyDelete
  30. ostadoh bez reci videvsi ovu kombinaciju...torba,carapice i deckove pantalonice...fenomenalno...

    ReplyDelete
  31. odlicno! ja bih mozda uzela neprozirne carape, ali mi je i ovako just fine
    ja trazim dobre boyfriend farmerke, ali sad vidim da ima resenja a da ne ukljucuje shopping :)

    ReplyDelete