11.2.13

Revitalift Laser Renew + DOBITNIK GIVEAWAY-a

L’Oréal Paris je u prijatnom ambijentu restorana „Cashmire“ u četvrtak 7. februara,
predstavio veliku revoluciju u nezi lica – kolekciju najnovijih proizvoda namenjenim
nezi protiv starenja kože. Stigli su i kod nas novi proizvodi protiv bora, a to su
Revitalift Laser Renew krema i Revitalift Laser Renew serum, za koje je
merenje efikasnosti vršeno u poređenju sa tretmanom laserom. Upravo zbog toga
Revitalift Laser Renew proizvodi su popularno nazvani „laserom u teglici“. 



poklončić





A sada rezultati giveaway-a!

Zahvaljujuću random.org, dobili smo dobitnika, a to je:
Pobednica je >> Mirjana Radovanović
nesamira@yahoo.com 

Čestitam!!!




*Još jedna mala napomena... u prethodnim postovima potpuno sam zaboravila da napišem to da najveći deo stvari
sa My Little Shop-a sam ja radila, a neke moja mama! Možda ste to već pretpostavili, ali ja malo da se pohvalim ;)
Očekujte uskoro i nove artikle!

1 comment:

  1. Great pictures!! :)
    Check out our latest post - Top Destinations to Propose
    Lots of Love
    Chic Factor Team

    ReplyDelete