19.7.11

I Love My New Bag ! ! !


Konačno je stigla i moja Tašnarija ;)!!!Čim sam je naručila, odmah sam je u glavi zamislila uz različite kombinacije, a jedna od njih je i ova.
Današnji outfit je bio kao stvoren da ova pink Tašnarija doživi svoju premijeru!
Moj dragi, moja nova torba i ja smo proveli jedno predivno letnje predvečerje u meni omiljenoj bašti kafića Balance na Banovom brdu!
Ukoliko ste u blizini, obavezno svratite, nećete se pokajati!
*Marija*

I finally got my Tašnarija ;)!!! As soon as I ordered, I imagined it in my head with different combinations, and this is one of them.
Today's outfit was great to experience the pink Tašnarija premiere!
My dear, my new bag and I spent a wonderful summer evening in the garden of my favorite cafes Balance at Banovo brdo!
*Marija*


Pants/Top (jumpsuit): handmade;  Sunglasses: Accessorize; Belt: Stradivarius;


Bag. Tašnarija
Shoes: Orlandini



Photographer: <3 <3 <3


caffe Balance



29 comments:

  1. Fantásticas fotos!! Bonito mono y adorable bolsa fucsia!!!
    Siempre me gusta visitarte...
    Besos, desde España, Marcela

    ReplyDelete
  2. Divno izgledash, tashna je prelepa <3

    ReplyDelete
  3. like!!sve u ovom postu,posebno boho kojim zraci ovaj outfit!

    ReplyDelete
  4. Amazing photos, love the outfit, and the way u styled it, amazing bag, love the colour


    http://www.etsy.com/shop/Rosabellebyvasu

    ReplyDelete
  5. Prekrasna torba i odlican stajling.. Bas lijepo, ljetno i svjeze! :)

    ReplyDelete
  6. kombinezon i torba, WOW
    super :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Svi ludi za ovim torbicama...ali stvarno su super ! Pogotovo tvoja - hot pink yay! Lijepe ste ti i tvoja tasnarijaa

    ReplyDelete
  8. curo, izgledaš predivno! a tvoj mi je blog pravo osvježenje, pratim! :*

    ReplyDelete
  9. Kombinezon je divan! Cveticiii <3 I clutch je super... i naochare... sve :)))) Videla sam te skoro u Al, nego jurila s kevom po gradu s milion kesa i ti si chini mi se bila s kevom, al bice sigurno prilike da se upoznamo...

    ReplyDelete
  10. I ja volim da ukresim tasnicu priveskom. :)
    Super si je iskombinovala.

    ReplyDelete
  11. ODLICNO!Bas po mom ukusu taj kombinezon ti odlicno stoji a torba je FANTASTIK!Posebno mi se svidjaju papucice uz ovu kombinaciju!Summer is here!

    ReplyDelete
  12. Mnogo lepo ide uz sve. Drago mi je da ti se svidja!

    ReplyDelete
  13. * Baš mi je drago da vam se dopada i torba i sve ostalo ;)! Hvala svima!!!
    * Thanks everyone ;)!!!
    * Katarina...Pa zašto me nisi pozvala ;)??Ja inače slabo gledam sa strane :D! I ja bih baš volela da se upoznamo!

    ReplyDelete
  14. Kombinacija je preslatka, a torba fantasticna! jedva cekam da mi stignu moje! :)

    ReplyDelete
  15. torbicanaravno bez reci...i kombinacija kaoi uvek savrseno.

    ReplyDelete
  16. Hello boho girl!;) PRedivan kombinezon,bas mi se svidja sa headbandom!Jos torbica...cista 10-ka!;)
    Pratim blogic!:)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  17. AMAZING BLOG AND CUTE STYLE!

    VISIT MY BLOG AT: www.juliphotodiary.com

    XX
    JULI

    ReplyDelete
  18. Predivna tašna! Sviđa mi se tvoja traka. :)

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Prelepo....,svidja mi se traka u kosi:)))))

    ReplyDelete
  21. Slatko skroz, lepo ti stoji ova frizura!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  22. Odlično, odlično! Kad ti to kaže osoba koja je inače jaaako alergična na bilo kakve papuče(osim u kući), onda znaj da je zaista super, jer mi ni one ne smetaju ovde :)

    ReplyDelete
  23. Divan post :) Tasna se savrseno uklopila.Tvoja kosa mi je prelepa ;)

    ReplyDelete