3.7.11

Little Rop Things


I u ovom postu želim da vam pokažem nešto što sam sama napravila, a to su narukvice i ogrlice!
Napravljenu su od najobičnijeg grubog kanapa, ali kada se lepo ispletu, a uz to se doda još neki drveni ili neki drugi detaljčić, to može da izgleda jako lepo!
Uverite se sami ;)!
Uz sve te sitnice od kanapa jako lepo su se uklopile i heklane čizmice, koje sam nedavno kupila!
Toliko od mene za sada...nadam se da će nam ovo leto konačno doći :)!
*Marija*
In this post I want to show you something I made, which includes bracelets and necklaces!
They are made of just plain coarse rope, but when you knit it, and also when you add some more wooden or any other details that might seem very nice!
See for yourself ;)!
All these little things of rope were very nice fit with knitted boots, which I bought recently!
That's all from me for no...I hope that this summer will finally come :)!
*Marija*
Shirt: Terranova; Skirt: no name; Cardigan: Zara; Boots: Safran; Bag: no name



Bracelets: all made by myself; Watch: Stradivarius

Necklaces: all made by myself




Photographer: <3 <3 <3


29 comments:

  1. lajkam... cizme su super....ja htela crne, pa odustala.....

    ReplyDelete
  2. Lepa kombinacija!sviđa mi se pletenica!kako je praviš?možda neki post o tome..?

    ReplyDelete
  3. Da, tutorijal obavezno! Super slike, kao i uvek!

    ReplyDelete
  4. Bas su lepe narukvice,cekamo neki DIY post! Mnogo su slatke cizmice:)

    ReplyDelete
  5. Super chizmice, i suknjica... I odlichne fotke :)

    ReplyDelete
  6. baš slatko! sviđam narukvice i ogrlicu:)

    ReplyDelete
  7. Super slike, lep outfit! Bas mi se svidjaju cizmice. :))

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. i nama se svidjaju tvoji aksesoari!

    ReplyDelete
  10. Super su narukvice i suknjica mi se svidja :))

    ReplyDelete
  11. Svaka cast na nakitu. bas imas talenta, savrsen je! Cizmice su preslatke!

    ReplyDelete
  12. ti si tako lijepa i imas super stil!

    http://thepileofstyle.blogspot.com/ <--- moi

    :*

    ReplyDelete
  13. Te bojeeee :D Ludim! Nakit ti je odlicno ispao, iskreno, da nisi napisala nikad ne bih pomislila da je rucno radjen ili bolje receno - da nije kupljen za neku, onako, povecu cenu u stilu Accessorizea :P

    ReplyDelete
  14. odlican nakit,pravi letnji.Obožavam DIY projekte!Fotke su ti kao i uvek odlične!!

    ReplyDelete
  15. super su narukvice, svaka cast! ja bas volim od kanapa, imam dosta..sve sam naravno pravila, sa mamom!

    ReplyDelete
  16. bas je super sve, suknja mi je prelepa :)

    ReplyDelete
  17. Diivne su čizmice, želim! :)

    ReplyDelete
  18. Sva si mi tip-top uvijek posebna i nova!

    Pusa

    ReplyDelete
  19. LOVE THE BOOTS AND YOUR HAND MADE STUFF!

    Darling, i'm so unhappy...
    I've changed my blog url and now the old fallowers cannot see me in dashboard when I post or else...
    Can you please click fallow again on my page? I would be very grateful!
    www.amolusso.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. lepooo...lagano, udobno i zanimljivo! narukvice su hit!!!

    ReplyDelete
  21. Super si se obukla.
    I nakit je super.

    I ja baš volim praviti nakit od ove kanape, prirodno izgleda.

    ReplyDelete
  22. preslatko!!!

    www.lilmiss-milica.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. hehe imamo iste cizmice:) suknja, narukvice i tasna=savrseno
    http://whateveryouwearalwaysdresstokill.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Supeeeeeeeeeeer :) :) Sve mi je divno :)

    ReplyDelete
  25. Ovaj letnji outfit je odlican! Jedva cekam prolece!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete