27.6.11

Yellow Dress


U današnjem postu predstavljam vam moju ličnu kreaciju, haljinu koju sam sama sašila, a koju sam pre par dana  najavila na svojoj facebook stranici!
Ova maxi haljina nastala u trenucima inspirisanim retro motivima i aktuelnim jarkim bojama, savršeno se uklopila u ambijent, otkriven oštrim okom fotografa ;)!
Danas je bio odgovarajući dan za premijeru moje nove haljine, koja je samo upotpunila čarobne trenutke provedene sa dragim osobama!
*Marija*
In today's post I present you my personal creation, the dress that I sewed by myself, I announced on my facebook page a few days ago!
This maxi dress made in moments of inspired retro designs and bright colors, perfectly fit the atmosphere, revealed the sharp eye of photographer ;)!
Today was an appropriate day for the premiere of my new dress, which was only completed the magical moments spent with loved ones!
*Marija*









Photographer: <3 <3 <3

50 comments:

  1. Divno, svaka cast! :)
    Cije su sandale?

    ReplyDelete
  2. Dopada mi se boja haljine. Ja bih je tesko nosila, ali tebi lepo stoji :)

    ReplyDelete
  3. That's gorgeous outfit! That dress looks great on you and I love the accessories you chose for it! :)

    http://bellasstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sama sila??? Mogla bi poceti razmisljati o prodavanju iste!? ;) Savrsena je, boja mi se mnogo svidja, a i kroj! Divan look!
    xx,K.

    ReplyDelete
  5. Kad sam procitala da si sama sila nisam mogla da verujem :) Predivno izgleda <3
    I torbica i sandale su divnii :D

    ReplyDelete
  6. Super haljina! Boja je fenomenalna

    ReplyDelete
  7. Prelepa je haljina:))) Pa jos si je i sama sasila,svaka ti cast:))

    www.mina-fashionaffairs.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Predivno! Divna boja, odlicno ti stoji :) detalji su fenomenalni :)))

    ReplyDelete
  9. Svaka čast! Haljina je za pozeleti!

    ReplyDelete
  10. beautiful bag!!! and your dress is amazing!
    xx
    Bego
    http://bgo-mychiccloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Fantástica y elegante!!
    Besos, desde España, Marcela

    ReplyDelete
  12. haljina je super a i torba je jako lepa :)

    ReplyDelete
  13. Uh perfektno...Pogotovo sto si je sama sasila..:))!

    ReplyDelete
  14. izvrsno ti stoji ova boja!
    predivna je haljina!!!

    ReplyDelete
  15. izbrala si divno mesto za slikanje, haljina je bas dosla do izrazaja! svaka cast za spretnost i kreaciju!

    ReplyDelete
  16. ovo je definitivno najljepša nijansa žute.. svaka čast! i fotke su divne!

    ReplyDelete
  17. haljina je veličanstvena, baš baš :D svaka ti čast :)))

    ReplyDelete
  18. divne, predivna. sad zeliiim DIY post ove haljineeee... :)

    ReplyDelete
  19. ajme divna je!bas mi se svidja!pun pogodak s bojom!

    ReplyDelete
  20. predivan ambijent i predivna haljina!

    ReplyDelete
  21. Super si!!pratim te!haljina je sjajna,kao i fotke!

    ReplyDelete
  22. divna je, jako mi se sviđaju ti nabori na gornjem delu, bravo!:)

    ReplyDelete
  23. * Hvala svima :)!!! Drago mi je da vam se dopala moja haljina!

    * Cipelica...sandalice sam dobila na poklon, ali su no name ;)

    ReplyDelete
  24. jel bi htela da sijes i prodajes :) ja bih je odmah narucila :D

    ReplyDelete
  25. Super je haljina,a i sandale su predivne...ma i torbica je super ... :*

    ReplyDelete
  26. Ovo je tvoja boja, definitivno!! Ajde i meni jednu yelenu da sasijes, hehe, ocajnicki trayim nekog da mi sasije dobru haljinu!:)))

    ReplyDelete
  27. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  28. Haljina je predivna i boja je fenomenalna!

    Da li bi mogla da mi posaljes kratko objasnjenje na mail kako si je sasila jer bih zelela i ja sebi da sasijem haljinu na tom principu!

    Pozdrav!

    cinnamongirl.vs@gmail.com

    ReplyDelete
  29. WOW!
    DId you make the dress?!! Absolutly amazing!
    COngrats!
    ;)

    ReplyDelete
  30. uu fenomenalna haljina!!! i fotografije su bs bas !!...btw,gde se nalaze ta vrata?

    ReplyDelete
  31. * Marija...Ne planiram da prodajem svoje modele, to radim isključivo za sebe ;))!
    * Cinnamon Accessories...Planiram da u nekom od narednih postova odradim jedan DIY za sličnu haljinu, pa ćeš moći da vidiš :)
    * Nikolaevna...ova vrata se nalaze u Zemunu, na putu za Gardoš :)!

    ReplyDelete
  32. Predobar styling

    FOLLOW:
    http://immortality-passion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Wow that color looks so beautiful on you, the bag is cute!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    ReplyDelete
  34. super je haljina!:)

    ReplyDelete
  35. Izgledas kao rimska boginja, prelepa haljina!! Bravo za kreativnost!:)
    Jelena
    http://glamfabchameleon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. you look soooooooooooo great! that color on you compliments you very well. beautiful dress!

    i just came across your blog. i think its great. i hope you will come visit mine and maybe we can follow eachother!

    www.wotsworthwhile.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ta haljina je stvarno predivna!

    ReplyDelete
  38. Vidjela sma haljinu na luk-buku :)
    Sama si je sašila ????

    Pa svaka čast!
    Odličan izbor materijala i boje.

    ReplyDelete
  39. Preeeedivan haljina, preeelepa boja, i naravno BRAVO za kreativnost i umešnost!!!:))) Sjajno, Maki!!!

    ReplyDelete
  40. divna haljina, i blog ti je super :)
    pratim

    ReplyDelete
  41. Stvarno, svaka ti cast sto je ovo tvojih ruku delo! Boja je lepa jer nije klasicna zuta i sto je duga, jer obozavam duge haljine :)

    ReplyDelete
  42. This dress is amazing!

    Love the style & the colour - so beautiful.

    FJM

    x


    http://flapjackmelody.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Sve pohvale od mene :) Narocito mi se svidja sto je haljina zuta.

    ReplyDelete
  44. I love all of your outfits :) new follower

    ReplyDelete