9.6.11

Pink vs. Green



Sinoć sam provela veče u jako interesantnom društvu! Teme su bile ozbiljne, ali je razgovor bio krajnje neozbiljan ;)! Sve u svemu, lepo sam se provela, uprkos pljusku koji je pokušao da nam svima pokvari raspoloženje, ali pošto je jun mesec, doživeli smo ga kao pravi letnju pljusak! Čak nam i grmljavina nije mogla ništa :)! Jedino to što sam zbog malog pada temperature morala da obučem ovu bluzicu, umesto da budem samo u ovom topu/haljini...mada nije loše ispalo!
*Marija*
Last night I spent in a very interesting company! The topics were serious, but the conversation was extremely frivolous ;)! I enjoyed myself, despite the rain that tried to spoil the mood, because it is June, we experienced it as a real summer splash! No thunder could not have anything to us :)! Because of the small temperature drop I had to wear this blouse, instead of being only in top/dress...although not a bad turn out!
*Marija*



Top/Dress: handmade; Cardigan: Zara
Heels: Mia
Bag: Deborah
Watch: DKNY
Necklace: made by myself (my boyfriend's ring)
Photographer: <3 <3 <3





43 comments:

  1. Super kombinacija,a cipelice su fenomenalne :)))

    ReplyDelete
  2. wow, super su boje i dolično ti stoje

    ReplyDelete
  3. Sve mi se sviđa, fantastična kombinacija... i ja bih to sve nosila! Super izgledaš!

    Pusa iz kišne Rijeke:

    ReplyDelete
  4. volim boje!torbica je preslatka,sve ti ovo dobro stoji.

    ReplyDelete
  5. svidja mi se kombinacija boja, obozavam inace zelenu tako da mi je top naj the best!

    ReplyDelete
  6. Boje su super, prave letnje :)
    E.:*

    ReplyDelete
  7. Odlicna haljina, torba i cipelice! Lajk!

    ReplyDelete
  8. Loving the green and fuschia combo!

    www.plentyforpennies.com

    ReplyDelete
  9. Meni je ovo savršena kombinacija!:) divno izgleda..

    ReplyDelete
  10. Cipele i torba su fenomenalne, a zelim i ja ovakvu haljinicu, ne verujem da je sivena, savrsena je!:)

    ReplyDelete
  11. Ah zelim zelim cipelice i tasnicu!!! Sada!:DDD Lepotica kao i uvek!;)
    cmok
    Jelena
    http://glamfabchameleon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Luvin the clutch, such vibrant colors & pumps too! Beautiful look : D

    ReplyDelete
  13. Odlicna kombinacija boja! Svidjaju mi se sandale i torbica!

    ReplyDelete
  14. Preciosa y original combinación de colores!!!
    Besos, desde España, Marcela

    ReplyDelete
  15. fabulous! love ,love your outfit! xoxo

    ReplyDelete
  16. Love the shoes :D ljepotica si prava :)



    http://mirelamededovic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Loved that dress!!!!!!!!!!!!!


    Following you from Portugal*

    http://fashionviktima.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Prelepe su i cipelice i tunika-haljina! Moja sugestija je samo haljinica,bez farmerki,kako bi vise dosla do izrazaja! Pozz :)

    ReplyDelete
  19. Kao da si mene pitala sta ces obuci! ;)
    Mnogomi se dopada ova kombinacija! :)
    xx,K.

    ReplyDelete
  20. Volim haljine preko farki ;)
    A cipelice su divne!

    ReplyDelete
  21. pink vs. green vode borbu, a super se slažu zajedno ;) super boje stvarno ;)

    ReplyDelete
  22. Odlična kombinacija,obožavam taj spoj zelene i pink!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  23. * Hvala puno, ljudi, divni ste ;)!!!

    * Thanks everyone ;)!!!

    ReplyDelete
  24. Ah kako mi se dopadaju kombinacije zelene i pink na ovom postu! PREDIVNO JE...Cipele su savrsene,ali torbiiicaaaaa <3 <3 besprekorno ;) xoxo

    ReplyDelete
  25. super pink i zelena boja! smesak :)

    ReplyDelete
  26. Divno,super combinacija boja ! Bas mi se dopada !

    Kisses
    M.

    ReplyDelete
  27. I am lovin' your outfit! You look fabulous!! I fallow you!!

    ReplyDelete