20.6.11

Save Nature!


Volim prirodu! Uživam u njoj! Kad god se nalazim pod otvorenim nebom, okružena drvećem, zelenilom, osećam se kao da sam na drugoj planeti...
posebno kad živite u velikom gradu, oko vas višespratnice, stalna gužva, automobili...
Jučerašnji dan na Košutnjaku dao mi je energije za narednih nedelju dana...do sledećeg odlaska ;)!
Piknik, moj dragi i ja...jednostavno predivno provedeno prepodne u prirodi! Osećam se kao nova!
*Marija*
I love nature! I enjoy in it! When I find myself in the open air, surrounded by trees, greenery, I feel like I'm on another planet...
especially when you live in a big city high-rises around you, constant crowds, cars...
Yesterday I spent day in Kosutnjak forest, which gave me energy for the next week...until the next departure ;)!
Picnic, my dear and I... just spent a wonderful morning in nature! I feel like new!
*Marija*
Skirt: Terranova; T-shirt: Time Out; Belt: Bershka; Sneakers: Pull and Bear

Sunglasses: Aldo


Bracelets: all made by myself; Watch: DKNY


Photographer: <3 <3 <3

22 comments:

  1. super su narukvice i sve je baš lepo :)

    ReplyDelete
  2. narukvice su sjajne. majica mi se mnogo dja! i dud...

    ReplyDelete
  3. prelijepo..fotografije u prirodi su uvijek najljepše!

    ReplyDelete
  4. Predivne fotografije!:)
    Narukvice i patice su savršene...

    ReplyDelete
  5. Narukvice su mnogo slatke :))

    ReplyDelete
  6. odlicno ti sve ovo stoji,super su narukvice i cvikeri,dopada mi se i ova neobavezna frizurica,a najvise od svega ovakav dan u prirodi!!

    ReplyDelete
  7. Preslatke su narukvice:)
    Volim i je fotkanje u prirodi:)

    ReplyDelete
  8. Super su ti narukvice.. Prirodno lepa..

    ReplyDelete
  9. love all your bracelets!!! beautiful jewelry!

    ReplyDelete
  10. Preslatka si! Divan ljetni look, lezerno i opusteno! :)
    xx,K.

    ReplyDelete
  11. Presladak look, divna pozadina i fenomenalne narukvice!!!:)
    xoxo
    Jelena
    http://glamfabchameleon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Predivne fotkeee :) Obozavam Kosutnjak :D
    Patikice su hit, bas mi se svidjaju (:

    ReplyDelete
  13. Ti izgledaš kao i uvijek prekrasno,ovdje si kao mala djevojčica!:) Pohvale fotografu, fotke su prekrasne!

    Pusa.

    ReplyDelete
  14. jaaoj, kao devojucrak si mi!preslatako!!! zelim DIY za ove narukvice!:)))

    ReplyDelete
  15. Mnogo mi se svidjaju naocare i narukvice!

    ReplyDelete
  16. pretty photographs, love your bracelets.
    xx

    www.thehemlinesandtheheadlines.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. divno <3

    FOLLOW ME
    http://lilmiss-milica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. i priroda voli tebe :) volim tvoje slike ;)
    lajkam patike u ovoj kombinaciji :) kao djevojcurak si :)))

    ReplyDelete